Love life.

Hej mina vänner.
Jag hoppas allt är bra med er, jag mår toppen! Sjukligt trött bara, istället för att sova igår kväll hittade jag på andra grejer. Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig right?

Nu sitter jag och mailar lite.. Jobb? Kan vi säga så så länge? Tills jag kan berätta mer.. Det är så himla kul, tänk att jag fick så mycket svar. Det trodde jag aldrig! En hel del har dock redan sållats bort.
Det är himla spännande detta!

Jag tänkte faktiskt jag skulle åka till stallet nu, ska nog ut oh gå med min lilla favorit. Vi behöver komma ut båda två. Jag ska dessutom på spinning ikväll och har världens värsta träningsvärk så kanske ska försöka värma min kropp lite, och kanske stretcha lite extra.. Haha!
Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken söt bild :) Hästar är för härliga! Man blir alltid på bra humör :)

2010-02-09 @ 13:58:04
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0