Trött?

Jag är helt färdig..
Varit en fartfylld helg, men jag tror att det lugnar ner sig nu litegrann iallafall!
Träningshästen Djina är nu här iallafall och jag ska rida en liten sväng imorgon redan. Får se hur det går med tanke på att hon inte är riden på jätte länge och tydligen en liten piggelin. Men oj vad söt, och verkar vara vädligt snäll. Rör sig dessutom väldigt trevligt så jag är väldigt förväntansfull!

Vilket fall, varit i stallet nästan hela dagen. Blev tvungen att ta upp lite grejer imorses och sen kom dom med lilla sötnosen vid halv tol ungefär. Då hade jag och A hunnit med ett race till Hööks då jag insåg imorse att min häst växt så mycket så snart sticker rumpan utanför täcket. Snart går min Dino med rumpan bar alltså, stackarn.. Nytt täcke till honom (igen) möta upp ägarna till Djina sen upp och fixa henne i stallet.
Skriva kontrakt och ja ni vet..
Hem och äta sen åkte jag och A upp igen till stallet och gick ut med min vilding. Idag blev det hingstkedja och spö som gällde. Givetvis för att korrigera honom då..
Det var tur, för jösses han har varit helt tokig.. Stått på bakbenen och ja, matte var inte glad (han som trodde att det gick att skrämma matte, skrämde nog mest sig själv..) men sista biten skötte han sig super så han lärde sig uppenbarligen något.
Hem igen och byta om sen direkt till gymmet innan dom stängde. Mamma följde med också..

Varit lite osocial i helgen känner jag, men varit så himla mycket! Jag tycker dock om när det är fullt upp så jag klagar absolut inte!

Sött föresten, såg att mitt kära ex fyllde år igår.. Hur då? Jo i tidningen, hans nya flickvän hade gjort en sådandär liten insändare..
Det kan ju vara något av det sötaste man kan ge, det är säkert inte så dyrt, men det ligger väldigt mycket tanke bakom något sådant. Jag tycker det var jätte sött iallafall :)

Men nej, dags att byta om.. ska iväg snart igen.
Upp tidigt imorgon och förhoppningsvis släppa ihop alla hästarna, sen blir det sjukgymnasten och träning och ridning.. Ja ni ser, jag har fullbokad dag imorgon.
Sov gott sen, kram

Fina Djina..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0