Over and out.

För att vara totalt inaktiv här så är ni väldigt flitiga på att läsa, dock tror jag att i detta fallet är det av helt fel anledningar.. Men men det gör inget, jag bryr mig inte!

Haft en jättebra helg iallafall verkligen! Fredags blev det en lugn hemma kväll med film och igår var det lite tid i stallet, stan en sväng och sist men inte minst lite utgång, xoy blev det tillochmed - mys!
Jag hade trevligt faktiskt, väldigt trevligt..
Var dock helt slut redan strax efter ett så åkte då, men min kväll fortsattes att göras bra ändå.

Jag förstår att många tagit åt sig av ett visst inlägg jag skrivit för några dagar sen. Men det är inte till någon av er jag lovar..

Sen tror många att jag är sur eller något för jag har inte svarat i telefon på nästan hela helgen, vilket har haft sina anledningar. Men först och främst har jag bara inte velat, jag har haft annat för mig och min mobil har varit sista prio i helgen tillsammans med datorn, skönt!
Men jag är absolut inte sur på någon och det har inte hänt något, förövrigt blir jag aldrig sur och skulle jag mot all förmodan bli det så tro mig, I'll let you know!


Kommentarer
Postat av: majkz

Var dock helt slut redan strax efter ett så åkte då, men min kväll fortsattes att göras bra ändå.



"min kväll fortsattes att göras bra ändå"

haru fått ligga jenny? ;D

2010-02-07 @ 17:00:59
Postat av: JennyM

Haha.. neeej.. men jag hade väldigt trevligt sovsällskap ;)

2010-02-07 @ 18:57:20
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0