Onsdag.

Klockan är snart halv tolv och jag har redan hunnit med att släppa ut och ge mat till alla hästarna, mocka, göra mat, fixa vatten.. Ja ni vet allt som behövs göras i stallet, förutom att rida då.. Det tänkte jag göra i eftermiddag!
Dessutom har jag hunnit med att äta frukost och kika på Keeping up with the Kardashians Etv.
Skulle egentligen till sjukgymnasten idag, men pga förhoppningar över att min kära doktor skulle ringa så stannade jag hemma då mobilerna inte funkar på det gymmet.
Men har han ringt?
Nej precis..

Jaja nu tänkte jag gå in och kika om det är några platser kvar på Activion klockan tolv. Isåfall ska här spinnas.. Vi hörs senare.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0