I need a new beginning.

Jag är hemskt tråkig med mitt bloggande just nu känner jag.. Men det får bli så några veckor nu, jag behöver komma in i allt igen.
Tempot liksom..

Vilket fall, idag har jag hunnit med mycket, eller ingenting, men har flängt fram och tillbaka hela dagen.

Först blev det en morgon i stallet då jag tyckte R kunde få lite sovmorgon och jag var uppe och släppte ut hästarna och grejade klart allt..
Kul att jag valde den kallaste morgonen i världshistorien, men någon måste ju fixa hästarna ändå så kunde ju lika gärna vara jag!
Tjugo i tio hann klockan bli innan jag var färdig med allt och lyckades kolla på klockan Oh shit!
Kastade mig in i bilen, hem och byta om, kastade mig in i bilen igen och körde direkt till lasarettet. Sjukgymnastik idag (igen) och jag var inte super taggad kan jag säga.. (ska dessutom vara uppvärmd minst 20 min till klockan tio.. hoppsan!)
Men men, nästan två timmar senare, med skakiga ben gick jag ut från den där tråkiga lokalen (som egentligen är riktigt fin nu..) med ett leende på läpparna, för jag visste vad som väntade.
Hoppade in i bilen denna gång och puttrade ner till gymmet, bytte om till andra träningsoutfiten och sen blev det spinning.
Galet jobbigt idag, men kanske inte var så konstigt..
Hem en snabbis byta om ännu en gång, slänga i mig lite mat och sen upp till stallet för att rida Djina. Blev en tur ute, och idag gick det faktiskt ganska bra. Känner mig väldigt nöjd faktiskt :) Fick lite dåligt samvete när jag släppte ut Djina och min lilla Dino gick och skrek efter mig och klättrade på mig i princip för att få uppmärksamhet. Och vad gör jag?
Jo jag kastar mig in i bilen för jag är sen till mitt tredje träningspass...
Core på gymmet och sen blev det ett snabbt ombyte igen (då någon hade gett mig så fruktansvärt dåligt samvete) sen upp till stallet med en godispåse som Dino var hemskt nöjd över. Min korkboll!
Vi pysslade i gången, tränade på att linda benen och inte bita av mattes mössa. Den är nämligen fruktansvärt intressant ska ni veta..
Efter en pysselstund så gick jag, Dino, Pappa och lilla Ollie ut på en promenad. Han skötte sig super min lilla prins, han börjar bli duktig nu! Ska inte säga för mycket dock, för vi kommer få minst tusen bakslag..

Ja, efter promenaden så stannade jag kvar och greja lite och sen åkte jag hem. Nu hamna jag här, med telefon och kvällsmat i högsta hugg. Orkar inte ens byta om så jag kan gå och lägga mig..

Men får göra det nu, och ta igen mig för det är ju en dag imorgon också.
Natti natti!


Djina och Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0