Hoppsan ja.

Jag är seen igen..
Kom precis hem, och jag skulle ju egentligen varit i stallet för en timma sedan. Nu sitter jag och väntar på att vattnet till Dinos mun ska koka upp. Måste göra rent med vatten som är helt rent, jag vet.. jag är löjlig. Men bättre det!
Sen när det är jag som har sår i munnen (senaste några månader sen bara, när jag drog ut mina visdomständer..) ja då är det inte hela världen, kan göra rent med lite vatten från kranen när jag borstar tänderna.. om ens det?!
Nu kokar det över också..

Bara vänta en tio minuter till så det hinner svalna också.
Idag kommer hovslagarn till stallet med, typ ungefär nu.. Klockan två, dock är det några hästar innan Dino så. Bland annat lilla Tappi, som jag nu ridit på hela 4 gånger. Vi har både travat och galopperat själva. igår var vi tillochmed ute och red. Han är så väl inkörd så det är inge problem alls, vi gjorde tillochmed lite öppna i skritt och lite i trav igår.. Han har haft ryttare på ryggen 4 gånger och gör öppna?! Haha, Tappi är min nya idol. Det ska bli skoj att utbilda han. Tänk om man kunde hitta en liten tjej under 14 som är duktig sen med.. SM here they come! Nej, men då får hon vara väldigt duktig, för ponnyungar i den åldern såg vi ju prov på igår hur dom beter sig. Jag ska aldrig skaffa mig en sådan.. unge alltså!
(Nu ramlar mamma och pappa av stolen när dom läser detta, men jag har lovat att fundera på det iaf.. om ett antal år..)
Jaja vilket fall, efter stallet blir det träning igen.. Spinning denna gången! Sen ska jag umgås med min favorit en sväng. Ska försöka få in där emellan att städa mitt rum, då jag väntar finbesök i helgen. Dock har jag blivit bättre på att inte stöka ner så det lär gå ganska fort. Någon mer än jag som trivs när det är liite stökigt? Inte det, nej? Jaja jag bjuder på att jag är lite udda.
Nu får detdär vattnet ha svalnat för nu ska jag bannemig åka iallafall..


Kommentarer
Postat av: emelie

fina lcokar :) vad gör du då?

2010-02-02 @ 14:56:50
URL: http://weao.blogg.se/
Postat av: sanna

ville bara kika in och önska dej en bra morgondag!

vad tyckte du om min ouutfit idag, kommentera gärna. puss <3

2010-02-02 @ 22:55:12
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0