Dyrast i Verden.


Satt och kikade på Ridsport och hittade detta..
Tänker tillbaka till när jag var där nere och jobbade och det var jag som fick rida på Johan och Andreas häst, mest för att dom inte visste hur mycket riden den var. Jag menar jag säger ju inte nej till något? Dessutom visade sig just denna vara en liten stjärna och är såld nu till Danmark och Andreas Helgestrand. Fulaste hästen jag sett, men röra sig det kunde den..
Dessutom fick jag visa den för Johan Ifverson en gång, det var tur att jag vid det tillfället inte kopplade vem han var. Jag menar, en av sveriges absolut största hästhandlare?!
Han har förövrigt köpt hästen på bilden på en auktion i Verden och det blev den dyraste hästen på hela auktionen, endast 50 000 euro, som hittat!


Kommentarer
Postat av: lisa!

gud vad roligt att jobba med de där människorna! var rätt lärorikt va? :) var någonstans håller de hus?!



2010-02-11 @ 16:20:53
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0