Can't smile without you..

Nu är det dags..
Varit uppe en stund som ni kanske sett, vaknade helt självmant klockan tio och kunde inte sova mer. Det är illa! Eller nej, det är jätte bra men ja..

Jag ska upp till stallet nu och ge hästarna mat och sådär, fixa allt som behöver fixas. Sen tänkte jag ge mig ut och rida faktiskt.
Imorgon ska Djina få en liten vilodag nämligen.. Så idag blir det "träning" som vanligt!
Jag har dessutom pratat med en tjej och hennes mamma, dom vill ha hjälp med sitt fullblod. Så nu har jag kö in till stallet, helt galet. Trodde aldrig att det skulle bli såhär men det är ju givetvis jätte roligt!
Den här tjejen visste dessutom vem jag var till innan och mamman berättade att hon hade sagt Hon som hade Goodwin innan tar emot hästar på utbildning, vi måste skicka våran dit, hon va så himla duktig.. Vad glad jag blev :) Det gjorde min morgon helt klart!
Dom verkar dessutom super goa båda två så jag känner mig nöjd. Någon som inte kommer bli nöjd är dock Dino när han kommer få byta bort sin box till någon som är större än han (dock inte så mycket..)

Jaja efter stallet blir det träning, ska prova Challange idag. Ska vara någon form av cirkelträning, ungefär som Core får bara hoppas på att det inte är för mycket ben övningar. Då får jag väl gå ut och göra något på gymmet istället!
Nej, dags att dra sig. Vi hörs senare!


I miss you more then words can say...


Kommentarer
Postat av: *Chowie*

Snygg blogg! :D

2010-02-18 @ 12:47:46
URL: http://chowie.blogg.se/
Postat av: - Jennifer -

Hej bloggisar!

Kika gärna in på min blogg och ställ en liten fråga angående min frågestund jag har just nu.

Pussis

2010-02-18 @ 17:33:12
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0