Is that how you say you're sorry?

Det är sen tisdagskväll igen och jag känner att jag har alldeles för lite koll på dagarna just nu.. (skrev nyss att det var torsdag?!)
Kan det kanske vara så att jag vill att tiden ska gå lite fortare än vad det känns som den gör just nu? Ja verkligen!
Jag sitter iallafall här en kväll som denna och läser igenom mina gamla inlägg jag får för mig att skriva ibland som aldrig blir publicerade. Enbart tankar om saker som nog verkar ganska ointressant för er..
Så löjligt ändå att jag inte bara låter dom komma ut, men dom blir liksom aldrig helt färdiga.. Jag har så mycket jag vill skriva så det känns som allting blir en enda röra som bara jag förstår tillslut. Men dom är ju till för mig, så dom kan väl lika gärna ligga här, opublicerade och vänta.. På rätt tidpunkt kanske..

Senaste tiden har iallafall varit en tid då mycket svävat omkring i mitt huvud, en del har fått märka av det mer än andra. Jag hatar när saker som händer mig går ut över dom som betyder något för mig, men ibland är det så himla mycket så det går liksom inte gömma det.
Allt har verkligen inte varit neagtivt, långt ifrån allt. Det händer massvis med väldigt bra saker i mitt liv just nu.. Jag är väldigt nöjd med tillvaron, och det man inte är nöjd över får man göra om till något bra.. Det är bara en liten tid där emellan tills det blir helt bra liksom, en slags övergångsperiod om jag kan kalla det så? Just nu är jag verkligen i mitten av allt, övergångsperiod till ett helt nytt liv känns det som. Men, ännu en gång.. Allt faktiskt som händer just nu känns väldigt bra!
Tittar man tillbaka ganska precis ett år i min blogg idag så ser man också att just precis nu för ett år sen var jag också i en speciell period. Har det med sommarens slut att göra? Man liksom tar sig i kragen? Njae, jag är nog iochförsig en mer det-löser-sig tjej så..
Vilket fall, detta kan vara någon slags förklaring till mitt icke bloggande som varit och förmodligen kommer bli nu ett tag. Men jag märker att ni är tålmodiga med mig.. och jag tror faktiskt trots allt att ni överlever alldeles utmärkt ändå ;)
Och dom som tjatar om nya låtar, det är bara att fråga, hittar fortfarande nya låtar varje dag..
Jaja time for some sleep, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0