Tomorrow I'll be officially gone.

Japp, imorgon hittar ni mig absolut ingenstans, så vart ni än är och vad ni än gör så planera inte något dumt. Det är nämligen ingen idé...
Imorgon är den värsta dagen på hela året tror jag, nej okej inte riktigt men jag har iallafall fullt upp med hemskt viktiga saker (dock säger jag inte vad).. Så sluta planera för I'll be gone..

Dyker upp igen lagom till imorgon kväll för att hitta på lite skoj, och inse att ni missat mig och jag har kommit undan även detta år ;)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Hellström

Hur ska jag kunna kommentera alla skrifter när du håller på så här och bara lägger upp nya hela tiden?! 100 spänn på att jag skulle hittat dig om jag själv var hemma i morgon ;=) Men det vore la tråkigt om du misslyckades med att hålla dig undan världen ;)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0