Slow it down..

Ojdå, vilken super uppdatering det har varit idag. Men jag har kanske varit hemma ca 15 min sen imorse, så ja datorn är inte prio ett då direkt kanske..
Tusen tack Anna för all hjälp idag, varit en galet lång dag! Men väldigt trevlig trots allt, tur det.
Imorgon ska vi ut på såndär trevlig ridtur igen tänkte jag, måste trötta ut lilla hingsten lite. Han har energi just nu så det står härliga till, försöker bygga ut boxarna, hoppa över.. hade han kunnat hade han nog försökt krypa under också, killar.. -suck-

Imorgon ska jag åka tidigt till stan och fixa det sista till nya rasthagen, sen kommer A och vi ska som sagt ut och konditionsträna, precis lika viktigt som den andra träningen.. Den nya ska dock bara ta det lugnt..
Men men, jag ska sova nu, vet någon som är helt färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0