Need a second to breathe.

God.. eftermiddag?!
Ja eller kväll, jag vet inte riktigt..
Varit väldigt fullt upp idag kan jag lova, och hann ändå inte med det jag tänkte. Avlastade Fia lite i stallet och tog hästarna imorses, grejjade lite och sen blev det lasarettet och sjukgymnastik. Gick så riktigt uruselt idag, ont gjorde det och svag var jag.
Men roligt hade jag minsann!
Det är två personer (förutom min sjukgymnast) som gör det värt att gå till sjukgymnastiken.
En äldre väldigt vältränad herre i 60 års åldern kanske? Som tränar ihop med anja pärson och sånna stor stjärnor, skidor hålelr han på med för er som inte listat ut det alltså..
Sen har vi den andra herren som kan vara mellan 30-40 kanske? Mycket trevliga iallafall, och tydligen hade våran egna skidstjärna fått tillsägelse häromdagen om att han tränat i bar överkropp..
Vi tre ska nu strejka och komma extremt lättklädda till träningen, bara överkroppar på killarna och jag... Ska ha sportbh och "sådandär sexig tennis-kjol som man innerst inne vet att det finns något under men det är lik förbaskat lika spännande varje gång.."
Jaja, mycket träning idag?
Nej inte direkt..
Sen hem och visa hingsten, som hade försökt döda min lilla hingst idag så dom kan inte gå ihop längre.. Tråkigt!
Nu var tanken att jag skulle åka till Svenljunga och rida en häst där, men det blir träning istället.. tyvär?!
Jaja dags att skynda, jag ska inte vara sist till activion som igår kan jag lova!
Hörs sen..


Pluttas..


Kommentarer
Postat av: Hellström

Vad du är redig då :) fattar inte hur du hinner och orkar! :) ♥

Postat av: JennyM

vad gör man inte liksom.. ;)

2010-04-07 @ 23:15:57
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0