Mätt..

Jag är mätt och trött..
Stackars mig, dagens I-landsproblem..
Tur iallafall att jag och M är så galet bra på att laga mat, M mest dock..

Var klar med alla hästar redan vid 2 idag så åkte då och handlade sen direkt till mitt nya hem, kan vi säga så så länge iaf?
Har inga planer på att komma hem än på ett tag iaf..

Däremot ska jag åka och träna snart igen, spinning blir det idag. Bästa passet på hela veckan! Jobbigaste också för den delen. Men vem har sagt att det ska vara lätt att träna liksom?

Ne om man skulle lägga sig och sova middag kanske? Får dessutom lite sällskap sen efter träningen så man vill ju vara lite pigg och fräsch ju..
Haha..

Jaja vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0