Hoppsan.

Var inne och såg att antalet besökare från sthlm har ökat ganska drastiskt senaste dagarna. Kan det ha att göra med H:s uttalande om skitgården?
Hmm...
Som sagt, jag har inget med detdär att göra, bara så ni vet! :)
Däremot, som jag försökte förklara för någon annan idag, som visst blev väldigt sur.. Vilket gjorde mig på sjuk dåligt humör..
Att vinna SM guld i vilken gren som helst två år i rad tyder på styrka både fysiskt och psykiskt, då kan jag faktiskt tänka mig att hålla ett litet extra öga på detta lag eller den personen nästa gång. Dock hade ju tydligen jag hoppat över ett år, så jag kan fortfarande inte ha ett svenskt hockeylag att se upp till..
Jag menar vet jag att jag hade kunnat göra det bättre själv, ja då får dom ju kamma sig alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0