Godmorgon.

Hoppas ni sovit gott..
Själv gick jag upp i hyffsad tid för att hinna äta frukost, kom tillbaka till sängen där min telefon låg kvar på laddning.. vad hade hänt? - Inte ett skit..
Jodå, jag hade ynka 16 missade samtal.. på 30 min, det är vad jag kallar att omge sig av bra människor som inte sviker. Här går dom in för att väcka mig tidigt på morgonen (till 100%) sånt gillar jag. Hade jag däremot sovit när dom ringde hade jag nog strypit något men men..
Nu ska jag byta om och sen blir det stallet, massvis att göra idag!


Kommentarer
Postat av: Hellström

Skulle inte du rida upp mig igen?! ;)

vem var puckot som inte kunde låta dig sova :P

mupp :)

Postat av: Hellström

Jag ser inte mitt föra inlägg så du får ett liknade ;) eller nej det får du inte :) mycket idag eller ?

Postat av: Hellström

nu ser jag båda två :) så behövde inte skriva det andra så nu får du nog tre ;)

Postat av: JennyM

Haha sluta mobbas, bara för att jag hade mycket att tänka på och du lite att göra :P

2010-04-09 @ 21:17:17
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0