Can you make me fall in love again?

Jag är redigt trött efter en lång dag bestående av alldeles för mycket träning. Mitt knä har idag sagt ifrån ordentligt, och nu har vi en halt Lotta igen, Great!
Jag var hos sjukgymnasten imorse och hade äntligen pratat till mig (efter ca 8 månaders enformig sjukgymnastik) ett såntdär test med datorn. Ni vet såntdär som man inte vet hur det fungerar men alla andra gör det, och då ser man liksom ingen anledning till varför man själv inte skulle kunna göra det, ja ni vet?!

Fick förklarat för mig att den mäter styrkan, hur uthålliga muskler och även rörligheten jag har i knä/lår.. Dock kunde jag bara göra vanlig benpress då jag inte ens klarar själva maskin tyngden på dom andra maskinerna än..
Besvikelsen var iallafall stor, jag blev nästan chockad över hur dåligt mitt ben faktiskt var.. Jag borde kanske göra som Jessica säger och verkligen gå in för dethär med sjukgymnastiken? Men jag vill ju hinna med så mycket annat med..
Jaja nog om det, under mitt lilla test så small det till i knäet bara, AJ!
Men envis som man är så höll man god min en stund till, skyllde sen på en dålig dag och kortade ner programet och åkte till stallet.
Men bestämde mig där för att ta en "ledig" dag och red ingen.. Tråk!
Åkte istället till gymmet och körde dubbelpass, yoga/pilates sen activio eller spinning (kalla det vad ni vill..)
Kvällen har spenderats vid datorn och kollat efter ny musik, hittat tonvis. Så nu kan jag och mitt dumma knä iallafall trösta oss ikapp med örongodis.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0