What will tomorrow bring?

Som ni tjatat att jag ska uppdatera min blogg.. Faktiskt roligt samtidigt som jag försöker komma på varför jag har en blogg och varför jag startade den från början, och vad jag minns var det verkligen inte för att folk skulle kunna snoka och bli ännu mer intresserade av mitt privatliv än det jag redan delar med mig av i bloggen. Nu är det långt ifrån alla som läser min blogg som blir sådär extremt "nyfikna" men en del är det..
Det har varit mycket senaste, men ändå inte... Men jag har liksom inte velat lägga tid på att blogga bara, jag kommer aldrig berätta precis allt i min blogg. Däremot så tycker jag själv att jag delar med mig av alldeles tillräckligt precis som det är nu. Sen va det ju faktiskt kul och gå in och se massa söta kommentarer och sådär nu, och ser att en del av er tillochmed tar er tid och kikar långt bak i bloggen. Roligt!

Vad har jag haft för mig senaste då? Mycket och ingenting, men helt klart är man inne i en såndär tid då jag känner mig mer nöjd med livet. Mer än vanligt då alltså..
Trots att mitt knä och min fot inte är alls bra just precis nu, men jag sa när jag började träna att jag ser långsiktigt på detta och om ett år ungefär vill jag hemskt gärna vara bra så har ganska exakt 8 månader och 20 dagar på mig.. Det ska jag nog hinna, skynda långsamt!

Jag har pratat med Jenny som köpt min Goodie (han kommer alltid vara min bara så ni vet, för mig iallafall..) och det går så himla bra. Måste åka och hälsa på dom.. Han gör byten ner till vartannat och tydligen har han en alldeles utmärkt passage (det visste vi ju dock redan att han inte skulle få direkta problem med min lilla bus Godis-man) piaffen är också på god väg. Tänk sen om jag får se min pålle på dom stora internationella tävlingarna, tror ni jag kommer va stolt då?;)
Fått jätte mycket beröm också över hur välriden han är, sånt värmer ju alltid att höra. Ännumer värmer det att höra att han mår så bra. Jag trodde ju trots allt aldrig att han skulle kunna få det lika bra hos någon som han fick det hos mig.. hehe okej jag vet att det finns bra hästmänniskor överallt men Goodie var så mycket mer än en träning och tävlingskompis för mig. Han är bäst bara, mitt hjärta! :)   Saknar dig..

Om en vecka åker jag till Lund igen och hälsar på, eller rättare sagt jag ska på återbesök och jag är jätte nervös. Som vanligt?! Men det känns inte så bra att det gått bakåt senaste veckan, ganska kraftigt också. Lite rädd att dom ska säga att det är något. Tror dock inte med skruvarna jag har i benet idag har flyttat på sig.. Haha nej tror mer isåfall på att det är något annat, som dom missat?! kommit efteråt?! inte synts?! ja vad vet jag.. Vet bara att dom gjorde ganska grovt fel förra gången och mitt förtroende är inte det bästa även om jag fått en väldigt dutkig kirurg denna gång.
En sak är säkert iallafall, min sjukskrivning som går ut idag faktiskt är iallafall förlängd efter nästa vecka.. Piss! Men vill man bli bra så..

Ska passa på att hälsa på min lilla Dino när jag åker ner till skåne med. Se om han växt något, kanske inte känner igen honom! Vad jag längtar tills han får komma hem! :)

Långt inlägg det blev nu vänner, men ni fick iallafall en liten uppdatering, right?! Gulligt av er att vara inne och läsa ganska flitigt trots min tråkiga blogg. Ska se om jag hittar motivationen till den snart igen!


Min lilla bebis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0