Something old and something new.

Jaha ja..

Lördagen undrar ni ju säkert hur det gick. Jag menar, hur ofta ser ni en ostabil liten tjej med kryckor ute på dansgolven?
Alldeles utmärkt.. nästan..
En vurpa blev det faktiskt, dock inte utav någon form av alkohol (tror jag inte) detta berodde snarare på en blöt trall och gummi grejsen på kryckorna och okej, en något övermodig Jenny. Inte helt ovanligt dock, som sagt är jag ju lite klumpig ibland. Vill gärna klara av omöjliga saker..
Men ingen skada skedd, tillbaka in på dansgolvet och dansade som aldrig förr jag och Tina. Dock på ett och samma ställe hela kvällen. Ställde nämligen ifrån mig kryckorna, hoppade ut en bit på ett ben sen stod jag där. Ni kan tänka er vilken syn! Men jag hade galet trevligt dock mest tack vare Tina. För dom andra människorna som va där har jag nog inte sett någon gång i hela mitt liv, inte för att vara sånn.. Men hoppas inte att jag gör det heller.

Vi åkte hem ganska tidigt, faktiskt. Var i stan vid ett tiden och då blev det direkt sängen hos C. Somnade på två röda och vaknade av att någon var väldigt irriterad på min mobil, hoppsan! Klantigt av mig.

Gårdagen blev det till att sova, fast någon har hjälpt mig att vända tillbaka på mitt dygn väldigt bra så efter 11 var det ju så gott som omöjligt att somna om längre.
Fick iallafall skjuts hem och när jag piggnat till lite mer även i huvudet så åkte jag en sväng till Martina. Innan det som vanligt slutade med att jag hamnade hos C. Inget mig emot dock.

Imorses var jag dock inte pigg på att gå upp kan jag lova. Väldigt sugen på att ringa och säga att jag inte kom till sjukgymnastiken idag. Men sen kom jag på att anledningen att jag går dit är för att jag ska kunna gå snart och sen ev börja rida lite snart och helt plötsligt fanns motivationen där. Gick dock inte alls bra idag, men hade trevligt ändå. Längtar tills jag får börja träna lite kondtionsträning nu. Men får tydligen inte göra det fören mina muskler börjar hitta tillbaka. Jessica tror att jag kommer vara för trött för att orka träna den viktiga träningen då.. Hon känner då inte mig iallafall ;) 
Nej men Jessica är nog den bästa sukgymnasten jag kunde fått, jätte nöjd med henne verkligen. Duktig, trevlig, rolig och dessutom bryr hon sig verkligen påriktigt.

Imorgon ska jag till tandläkarn vänner, visst lider ni med mig? 


Kommentarer
Postat av: emla

ÅÅÅ jag har inte varit hos tandläkaren på 2 år eller något :P.

Men du MÅSTE ju följa med i december Jenny :P.

Nu har vi äntligen hittat felet på mig med. Så nu har jag ftt börja rida lite lätt hihi. Du kan väll komma ut och hälsa på Wilmus :).

2009-09-08 @ 20:10:06
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Ellen Schutz

Riktigt fin blogg !:)

2009-09-28 @ 17:06:12
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0