We don't see eye to eye no more.

Jag är helt utslagen idag.. Ont i hela kroppen känns det som!
Blev ingen sjukgymnastik för mig imorse iallafall!

Jag vet att jag skrivit detta massa gånger, men jag har verkligen världens bästa vänner. Bara så ni vet!

R ringde mig för en stund sen och vi pratade lite om livets mening och sådär.. Okej nej det gjorde vi inte alls, vi mest flumma som vanligt. Men fick till några mer seriösa meningar än vad vi brukar få..
Han har iallafall bjudit med mig och mina kära vänner på liten partyrunda på fredag. Ja kan ju faktiskt bli trevligt! Jag vet dock att det blir en lugn kväll för mig, eller lugn och lugn men.. Funderar starkt på att bli nykterist på heltid faktiskt!?
Jaja vilket fall, vi får se hur det blir! Låter galet roligt iallafall, minns inte en enda gång jag hade tråkigt med honom eller hans vänner.
Men veckan är lång, så har massa tid att bestämma mig/oss!

Förövrigt vill jag också tala om att stallet jag jobbade i när jag ramlade av har Sveriges bästa och sveriges 3dje bästa 3åriga-gångartshäst.. Inte illa för ett stall med 13 boxar? Dessutom hade dom en 4åring med i finalen och även en 5 åring.
4 hästar av 5 möjliga tog sig vidare och fick riktigt fina placeringar. Dock måste jag erkänna att 3 åringen som vann (när jag jobbade där hette han Bliksem) var min favorit. Ingen lugn och snäll häst precis, utan precis som jag tycker om det.. En ganska galen hingst! Nej inte galen på det viset, men han tyckte om att visa upp sig och berätta för allt och alla att han var starkast, snyggast och helt enkelt In tha House


Bild från: Sportportalen


Kommentarer
Postat av: Timmie

Fin häst!såg på prsutdelning och ärevarvet!



=0)

2009-10-23 @ 00:07:04
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0