We are the champions, my friend.

Nu har jag återhämtat mig lite framför tv:n en stund. Helt färdig!
Men kommit fram till att det blir en lugn kväll iallafall idag, sen vad det blir är inte helt bestämt. Men fick precis ett samtal som kanske gjorde att jag har planer. Jag vet inte, nej föresten.. jag ångra mig!
Martina ringde innan med, och hon hade börjat känna av tröttheten nu stackarn hehe.
Förövrigt, hade jag tänkt att åka och sätta mig på akuten idag. Men så blev det inte riktigt, så kanske åker dit imorgon. Någon som vill göra mig sällskap? det kommer bli en lång dag nämligen.. usch!


Kommentarer
Postat av: johannah

jodå helt okej :)

vad har du för planer inför kvällen då??

2009-10-24 @ 15:58:55
URL: http://jjohannahallbom.blogg.se/
Postat av: Robin

Det måste varit många år sedan nu då du och Martina stod utanför mitt boende i Sjömarken, men lyckades känna igen detta ansikte ändå ;)



Mvh / Robin

2009-10-25 @ 15:05:12
URL: http://nerfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0