Stockholm bokat!

Ja då var hotellet bokat och klart.
Den 4 December åker jag och Emelie upp till Stockholm och skämmer bort oss på hotell och går på Backstreet Boys konsert. Det ni!
Aldrig kanske varit Backstreet Boys största fan, men ska absolut bli roligt att se dom live.. Vem vet jag kanske blir?
Vilket fall ska vi bo på Quality hotel Globe som jag faktiskt aldrig bott på innan. Bodde alltid på Quality Prince Philip i Skärholmen när jag var i sthlm mina månader på 3 Action.
Hade förövrigt i tankarna innan att börja där en sväng igen, men nej.. Det kommer inte inträffa.. Också funderat på att flytta antingen till Helsingborg eller Malmö men nej, det får vänta allt detdär. En sak i taget!

Vilket fall, hur ska vi nu ta oss dit? Bilen känns extremt onödigt.. Tåg avskyr jag och flyg är ju bara att glömma. Väldigt bekvämt, men jag flög hem ett par gånger och det blev extremt omständigt bara för att man måste ta tunnelbanan hit och dit. Kommer aldrig glömma min panik när Danne (min dåvarande chef) försökte förklara för mig hur jag skulle gå tillväga..

Jag: Men Danne dethär går inte, jag kan inte.. det funkar inte..*gråtfrädig över att man har en automatgrej man måste hämta ut biljetter från.. plus alla hundra väskor runt omkring mig och tåget stod färdigt att åka..*
Danne: Men lilla gumman, du kommer aldrig vilja resa jorden runt eller till någon större stad eller? Ibland måste man göra saker utan att jag håller dig i handen..
Jag: Men snälla Danne kan du inte göra det, jag förstår ingenting här.. OCH NU ÅKTE NOG MITT TÅG! HJÄLP! *panik* och nej.. jag ska aldrig åka utomlands eller till stora flygplatser eller något sådant.. Inte efter dethär! Aldrig någonsin!
Danne: Haha.. Gumman? du är nog den mest envisa människa jag känner..

Men inte fick jag någon som höll mig i handen för det, men vem var den första jag ringde när jag gick av planet på landvetter tro ni?
Jo precis.. Min chef!
Jag: Ja men gud detdär var ju ingenting, sätt mig på flyget varje gång nu härdanefter.. Jag klarar allt!

Men innerst inne visste jag att jag aldrig mer sätter mig på ett plan om jag inte absolut måste.. och ta tåget eller tunnelbanan till flygplatsen det är bara att drömma om! 
Taxi till stockholm kanske? Hade varit guld! Men får nog bli bussen tror jag.. Jag gillar buss.. så länge jag inte behöver byta. Då kryper paniken fram.. Uscha..

Förövrigt är det bara jag eller börjar backstreet grabbarna faktiskt se ut mer som gubbar än boys..?


Okej kanske några år kvar innan dom är gubbar men...

Här hittar ni oss den 4-5 December..


Kommentarer
Postat av: Walentin

BSB 4-life <3

:D

2009-10-21 @ 00:23:52
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Walentin

4-ever ;)

2009-10-21 @ 00:24:15
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0