Soundtrack to my broken heart.

Ligger fortfarande invirad i min morgonrock i sängen och lyssnar på musik och läser blogg mail. Fortsätta skicka ni, allt mellan himmel och jord. Ska snart berätta för er vad som händer i min blogg i helgen med :)
Kan bli intressant va?
Jag vet att jag kommer sitta bänkad framför min egen blogg på lördag iallafall, musik älskare som man är.

Vilket fall, händer för skoj idag då?
Inte bestämt mig riktigt än, men tror jag åker en sväng till Martina nu innan hon börjar jobba. Sen ska hoppas jag på att få hinna träffa Tina eftersom hon är ledig idag, inte varje dag någon utav dessa tå är det faktiskt. Så man får väl passa på då.

Sen får vi se vad som händer tror jag bestämt, eller just det.. Lovat Mamma att köra henne och hennes kompis in till stan och sen hämta dom ikväll. Vet inte riktigt vad dom ska göra men man kan ju gissa kanske. Tror dom kommer ha lika roligt som dom brukar ha iallafall, bara inte mamma lovar bort mig igen så.. Tror det är andra gången det händer, fast första gången var det pappa och jag fick välja kille tydligen så (av tre bröder).. kanske dags att ta upp kontakten där? Njae inte direkt..

Satt och letade efter bra musik innan, dock bara på Spotyfi, som jag personligen tycker är ganska dåligt.. Det finns ju bara låtar som släppts och inte alla hundra tusentals andra som är precis lika bra och om inte i många fall bättre. Men hittade en gammal goding som fick mig att fastna,varför? Ja det tåls att fundera på..


Mario - Soundtrack to my broken heart


Kommentarer
Postat av: Walentin

Härligt! jo bara bra här också :P ska ut i solen med hundarna nu.. var bor du då? :)

2009-10-15 @ 14:47:50
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: emla

Tänk om min mamma skulle lova bort mig, tur hon sällan är ute hahaha :)

2009-10-15 @ 20:51:00
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0