Snart kommer min fina Dino.

Åh blev bara tvungen att logga in igen och skriva lite bara för jag blev så glad.
Snart får jag hem min lilla bebis-häst. Dår får jag bli mamma på heltid där ett tag, som jag längtar. Att bara få vara i stallet igen. Pyssla och mysa..

Fick Mail från uppfödaren idag insåg jag och dom har tydligen börjat vänja av honom nu. Hans mamma är ganska gammal och är dräktig med en annan fin dressyr-hingst så hon behöver klart alla krafter hon kan få. Givetvis är då ett litet föl som diar för fullt, plus ett i magen ganska mycket. Så i början av november redan väntas jag få hem min blivande lilla (stora) stjärna. Vad lycklig jag kommer vara.

Även om jag alltid kommer sakna min Godis-man..

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Det ska bli jätte spännande! :) Din lilla fölis verkar inte så tokig! Lycka till med mammarollen ;D

2009-10-05 @ 06:43:19
URL: http://emmaroulen.blogg.se/
Postat av: emla

Åååå vad roligt, ser fram emot att kunna få träffa den lilla stjärnan :)

2009-10-05 @ 08:03:30
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0