Sleep tight.

Riktigt bra dethär. Jag måste sova, men bestämde mig precis för att åka hem och hälsa på Martina som slutat jobba.
Varit en ganska fartfylld kväll trots allt.
Träffade Madde i stan och fikade en stund, eller blev en ganska lång stund. Sen hälsade jag på Simon och hans kära sambo. Blev en trevlig pratstund detdär!
Efter det hem en sväng innan Martina ringde och jag kände på lång väg att hon nog ville ha lite sällskap så tror bestämt jag åker dit. Dessutom åker hon med pojkvän+vän och Tina till turkiet imorgon så.

Vet ni dendär känslan av att vara extremt trött men varken kunna eller egentligen vilja sova? Jag är galet nervös inför morgondagen. Tur att M är med mig hela dagen, själv hade det aldrig gått.

Hörs imorgon vänner! Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0