Shit happens and life goes on.

Ja så sant så..
Redan börjat min process som jag faktiskt är ganska bra på att styra som jag vill. Dock brukar den vara vänd åt andra hållet. Men det gör ingenting, jag vet att det kommer sluta bra tillslut. Inte att det kommer gå att lösa, för det gör det inte. Men vissa problem är inte till för att lösa helt enkelt, så är det bara. Vi är bara människor och kan inte styra över allt.

Förövrigt var jag i knalleland igår med Madde, vi kikade i massa affärer och jag handlade inte någonting. Visst är jag duktig? Jag är stolt över mig själv faktiskt! Vi gick dock och fikade en sväng.. Men det räknas inte!

Efter detta blev det en lång pratsstund.. Som sagt, det som händer.. det händer!

Nu blir det att umgås med mina underbara vänner, och min kära mamma en stund med. Du är bäst mamma!
Och imorgon kommer mina godingar hem igen ju, efter en veckas sol och bad. Som jag saknat er!


Kommentarer
Postat av: Walentin

men snygg är du ;)

2009-10-15 @ 13:24:45
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0