Rosa bandet.

Nu ska jag ut på äventyr..
Kom precis ur duschen och ska göra mig iordning.. sen händer det grejer, sa ju att den helgen skulle bli den bästa på länge! Och eftersom min helg börjar redan idag så..
Se vad det slutar idag, men det ska bli kul!

Imorgon så ser det ut att bli en sväng till stan för min del, fixa och trixa lite med transporten och sådär med.. Måste damma av den liksom? Ha! Kan ni glömma att jag gör men men..

Sen blir det Göteborg och party tror jag, eller kanske jönköping.. eller varför inte självaste Lidköping? Det är ju trots allt på tiden eller? Dock ska jag upp jätte tidigt på lördag för att åka och hämta min lilla stjärna! Men efter det så kör det igång igen, som sagt.. Galet kul helg jag kommer ha!?

Ni som sitter hemma ikväll, vad ni nu gör det för? (haha jag vet att vissa har ett annat liv än jag för tillfället, jobbar och sådär.. men..) Hoppas verkligen ni tittar på Rosa Bandet-galan?! Där va faktiskt jag och min Bill förra året, dock bara utanför då vi faktiskt jobbade. Rosa bilen, rosa monter, rosa bredband och rosa telefoner. Ja, helt enkelt en flickas dröm! Roligt hade vi minsann!


Kommentarer
Postat av: lisa!

låter som att du kommer ha en kanonhelg!

ska du inte halloweenparta då? ;)

2009-10-30 @ 01:46:20
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: lisa!

låter som att du kommer ha en kanonhelg!

ska du inte halloweenparta då? ;)

2009-10-30 @ 01:46:24
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: sanna suomela

vilken fin design du har! =)

2009-11-01 @ 18:43:16
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0