Pay back time.

Hej på er vänner.
Jag har försökt uppdatera min blogg flera gånger men det går verkligen inte tack vare min usla mini-dator. Jordens skämt!
Okej ne det kan va bra ibland faktiskt men men..

Jaja har jag haft för mig senaste två dagarna då? mycket telefon och sådär, och lite hemlighetsstämlpat.. Om det är något jag lärt mig den jobbiga vägen är att jag inte kommer ta upp lika mycket i min blogg längre. Det funkar helt enkelt inte. Men det gör ingenting..
 
Hänt lite grejer med, eller rättare sagt jag har fått reda på lite grejer. Men om jag ska vara helt ärlig har detta gjort allt så mycket lättare. Dom sista stenarna har lyft från mitt bröst och jag är överlycklig. Jag vet att detta är bra! Det bästa som kunde hända faktiskt. Dessutom kommer min prins till helgen! Kan jag bli mycket lyckligare? Jag har genom något negativt kunnat uppfylla en av mina högsta drömmar. Sen att folk tycker att jag är en idiot, rör mig inte i ryggen! Ni är bara avundsjuka! :)

Bara så ni vet så kommer denna helgen bli den bästa på lääänge ;)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

ääsch, skaffa bäbis kommer gå kalas! då slipper du skynda på med benet också, och bäbisen kmr få massor med upppmärksamhet, kalas tror jag!

2009-10-27 @ 22:54:20
Postat av: JennyM

Ja det tror jag med men inte alla som håller med :P men men det ska bli roligt!

2009-10-27 @ 23:23:11
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: emla

Jag har rätt till att få tilbaka mina pengar så nu ska jag ringa och säga åt dem att ge mig tillbaka mina pengar ;)

2009-10-28 @ 18:50:10
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0