Old school.

Jag visste det, här kommer gamla vanliga Jenny igen.. Sen om det är bra eller dåligt det behöver man ju inte yttra sig om. Just nu är det bra, effektfullt iaf. Känns bra idag, känner mig faktiskt väldigt spänd eller snarare förväntansfull på allt kul som kommer hända. Om bara mitt knä hade kunnat ge med sig också så hade jag varit mycket nöjd!

Hade en hemskt trevlig kväll igår, med väldigt trevligt sällskap. Mycket skratt precis som jag vill ha det! Tittade dessutom på Ice Age 3 vilket jag är lite efter med, för har varken sett 1:an eller 2:an.. Shame on me, I know.

Idag var det upp och raka vägen till sjukgymnastiken, och efter det unnande jag mig en sväng i solariet! Fusk, ja kanske det. Men oj vad härligt.. tyvär!
Nu ska jag träffa S och äta lite god mat och umgås, går ju aldrig ha tråkigt med honom iallafall! Men vi hörs senare.

PS. Martina och Tina? Jag vet att ni kommer hem idag, men som jag saknar er! Inte detsamma utan er, helt klart! Skynda er hem nu så jag kan få tillbaka mina långa och kanske oviktiga telefonsamtal (som är dom alldra roligaste;)) och taco kvällar och.. ja allt som vi brukar hitta på. Nu så! :) Älskar er båda! Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0