Officiella Jenny-dagen idag!

Grattis till mig! Tackar, tackar..
och alla andra Jennysar och Jennifers..

Jag är trött, fruktansvärt trött faktiskt. Borde inte ens vara det.. över 3 månader sen jag gjorde något vettigt. Som jobba eller träna. Visst tränar hos sjukgymnasten men det är inte riktigt samma sak faktiskt. Jag längtar faktiskt tills jag får börja jobba, iallafall om det blir något kul. Det återstår ju att se dock.
Men men, folk måste ju få vara skadade och trött ibland med eller?
Jag kan iallafall inte sova längre pga knäet. Riktigt illa är det nu..
Men ska ner till doktorn imorgon, 30 mil dit och 30 mil hem. Men får iallafall sällskap av M hela vägen! Vi ska dessutom stanna till på nervägen och hälsa på min Condamino. Ska bli jätte roligt, han har säkert växt jätte mycket sen sist jag såg honom och börjat få såndär lurvig föl-vinterpäls!

Nu kom jag helt av mig vad jag höll på att skriva, telefonen blev mer intressant. Ska nog ta och skrota min telefon ett par dagar bara för att bevisa att jag klarar mig helt utan den. Eller gör jag det?


Kommentarer
Postat av: emla

Håller tummarna för dig i morgon :)

2009-10-06 @ 19:58:55
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0