It is what it is.

Snart en ny vecka.. igen..
Tiden går fort nu.. snart kommer väl snön med..

Vilket fall, gårdagen var lugn. Kikade några få sekunder på fotbollen, men jag blir som sagt alldeles för hetsig och kritiserar allt och alla. Tror bestämt att jag skulle kunna göra det bättre, för allt går ju med vilja det har jag fått lära mig!
Hur som helst blev det istället film, Transformers 1 och 2 men en helt utmattad Jenny somnade. Vaknade upp sent idag vilket var hur skönt som helst. Såg ut att bli en bra dag, men jag vet inte riktigt längre. Kanske är detta en bra dag? Ja vem vet!

Funderat på att åka ner till flyinge nästa vecka och kika på Breeders. Dinos pappa skulle ju varit med, men fick reda på av en gammal lagkamrat som jobbar hos Ann-Sofi (som rider Damino) att han blivit halt. Så tråkigt! Men såg att lite gamla lagkamrater och sådär skulle vara med. Också Sandra som jag var hos och red för innan jag ramlade av. Hade ju varit kul att se.. Jaja jag har någon dag kvar att bestämma mig.
Någon som ska dit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0