Halmstad/Oskarsström imorgon.

Vilken kväll jag hade igår! Super trevligt verkligen! Se om jag kan få över lite bilder till denhär dumma datorn någon dag.
Idag var tanken att vi skulle åka iväg, men ingen orkade... Bara jag, trots att jag faktiskt inte sover längre och hållt igång hela dagen så var jag sjukt sugen. Men men nu planerar jag om min kväll, och tror jag har hittat något annat som kan bli kul så tänkte faktiskt hoppa in i duschen nu innan klockan blir för mycket. Imorgon ska jag ju åka och hämta min pålle. Så från och med imorgon äger jag äntligen en liten (blivande) dressyr hingst.. Lycka!

Duschen sen åker jag vänner. Hörs imorgon när jag kommit hem :)
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0