Godnatt vänner.

Jaa precis.. nu ska jag sova lite.

Var ute igår kväll en sväng fick tillslut med mig I som mer än gärna ställde upp för lilla mig och följde med till Xoy, tack!
Dessutom fick vi lite manligt sällskap av J som fyllde gubbe igår! Ha! (22 år alltså..)
Mycket trevligt, dock börjar tillochmed xoy bli tröttsamt här nu, vad gör man då? Flyttar? Vidgar sina vyer? Ja vi får väl se.. Vilket fall så blev det inte mycket sömn inatt, när klockan dessutom ringde kl 9 imorse så ville jag helst av allt bara avlida. Lite sådär snabbt och smidigt! Nej jag var inte bakis, körde igår. Men får skylla mig själv, upp var det iallafall och som tur va inte så långt ifrån sjukhuset så va där på någon minut. Sen köra igång med träningen. Cyklade ett par minuter och sen var jag helt väck, hade galet ont i knäet och ingenting ville fungera. Min sjukgymnast blev lite bekymrad och skickade hem mig efter mitt kortaste träningspass hittills. Japp, men det motiverar mig ju ännu mer att gå upp tidigt tre dagar i veckan och träna simplaste rörelserna du kan tänka dig. Speciellt om man hittat på lite kul dagen innan, verkligen!
Nu ska jag sova!
Natti natti, hörs senare..


Världens coolaste kisse..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0