Godmorgon.

Godmorgon.
Ja titta, jag är uppe redan.. Tyvär varit uppe en bra stund, inte kunnat sova sen en viss mamma blev sur på mig för att jag käkat upp blåbären hemma??! Vilket jag givetvis inte rört men ändå? Sådanna där små diskussioner man har när man bor hemma ni vet.. eller?
Vaknade av henne och blev så chockad att jag vred till hela mitt ben och knäet sa AJJ! Det har visserligen bara blivit sämre och sämre hela tiden så. Nu är jag skapligt trött på dethär faktiskt!
Vilket fall, ska ringa ner till Lund nu tyckte min sjukgymnast som jag precis pratade med.. Fick avboka idag med, bara för att jag ska till tandläkarn idag (döden) och det gillar jag inte! Men dom ska bara kolla mina visdomständer som jag vill dra ut (innerst inne vill jag ju givetvis inte det men dom är ivägen)
Efter det ska jag gå ner en sväng till sjukgymnastiken ändå, fast själv denna gången. Ser jag inte fram emot, men men vad gör man inte?

Igårkväll var jag förövrigt hos mina favorit tjejer (och kille) hela kvällen, tills jag började bli trött. Men ni vet hur det är? Ut och kör bil när man börjar bli trött så är man snart pigg igen..
Fastnade när jag kom hem framför Tv:n och Ice Age.. Ettan denna gången då givetvis, jag vet att jag är efter och har börjat i fel ordning men vad gör man inte? Bara tvåan kvar nu!
Nej nu har jag dragit ut på tiden länge nog, rädda mig?! Jag vill inte träffa tandläkaren..
Okej nu måste jag åka, håll tummarna att jag överlever..
Haha kram på er!


Mys Nappe.


Kommentarer
Postat av: johanna

har du tjockt eller tunt hår? för jag hade gärna velat försöka mig på en sån sak men jag har rätt tjockt hår .. så är osäker på om det verkligen blir lite lockigt eller om det blir en trekantsfrisyr haha att det är platt däruppe o sen böjs typ topparna bara :D hahahah

2009-10-21 @ 12:35:26
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0