Duktiga Jenny.

Visst är jag v'äl duktig?
Trots mitt onda ben har jag idag varit ute och plockat ut grejer ur transporten och städat lite i min bil. Detta är ju liksom inte gjort sen i maj...
Nu är jag dock helt slut och har grymt ont i mitt stackars knä, tror jag ska dränka mina smärtor med lite O'boy. Väntar också på att Simon ska höra av sig som skulle hitta på bus, som vanligt. Men han har väl fått annat att göra så jag ska lägga mig och kika på E:tv!

Hittade förövrigt ett sött täcke till Ollie när jag städade bland mina grejer. Passade alldeles utmärkt, och matte hade mycket roligt. Någon verkade dock inte lika road..



Kommentarer
Postat av: emla

Ollie ser inte ut att trivas i den där jackan Jenny :)

2009-10-02 @ 21:17:09
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0