It plays out so different in my dreams.

Orkade inte skriva igår efter att vi kom hem för det var ju inte direkt tidigt jag svängde upp här på uppfart igen..
Jag och Madde åkte alltså till Lund igår för att träffa min doktor, så han skulle få titta på mitt knä och fot. Jag fick mycket beröm av honom att jag tränat upp rörligheten bra och kommit igång med lår muskeln igen (som inte var helt lätt..) och fått tillbaka nästan all rörlighet. Men sjukgymnasten verka inte hålla med, så fick bakläxa. Dock hade han ingen aning om hur allvarlig skada det var verka det som så tilloch med min doktor tröttnade på honom när han försökte förklara det.
Det verkar som om det är något med mitt knä tyvär, minisken eller något. Vi får se men jag blev förlängd sjukskriven och ska tillbaka i december för att se om det blivit bättre.
Påvägen ner stannade jag och M i Oskarström och hälsade på min blivande buse. Han såg ut precis som jag misstänkte.. Förjäklig.. Ojämn, tuffsig, mager och med en liten "bulle" under magen istället för runt hela. Helt enkelt inte så rolig, men oj så mysig! Han växer nog snart ikapp skulle jag tro!

På hemvägen så var klockan mycket, men vi stannade och åt tacos utanför landskrona. Sen åkte vi Falkenberg-Ullared och passade på att stanna där två minter för att säga hej till mina föredetta kollegor från action. Veera, Salwa och Emma. Mycket trevligt att se dom igen!
Vi svängde väl in i Borås vid 7-8 tiden kanske? Jösses vad trött jag var då! Men hade haft en jätte bra dag med Madde, så glad att du följde med!

Idag har jag hunnit med massvis känns det som.. Men blev iallafall lunch i stan med A och Ollie faktiskt. Hon fick prova på livet som snobbig stadshund, jag tror hon trivdes ganska bra.. Ni ser ju själva att hon tjuv-tränat inför detta ända sen i somras?
Vi satt och käkade på café viskan, och ollie klagade över att dom inte hade någon hund-meny.. Lite dåligt ändå, tycker dom borde införskaffa något sådant..
Efteråt gick vi omkring i stan en sväng innan det blev kaffe och en varm choklad för min del, eftersom jag tydligen inte blivit tillräckligt vuxen så jag tycker om kaffe än.. Men tror aldrig jag kommer bli vuxen då..
Jag och A och Ollie styrde sen nosarna mot Hööks faktiskt, och jag fick äntligen köpt en liten grimma till min Dino. Söt, så söt. Tänk vad bortskämd häst jag kommer få, usch då!

Men nu ska jag städa lite, innan jag ska hem till C. Får se vad som händer sen! Imorgon är det träning igen, bäst för gubben från i måndags att han håller sig borta då. Annars vet man inte vad som kan hända..

Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

fin blogg :)

2009-10-08 @ 21:24:35
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: emla

Då hade Jenny slängt en krycka på honom hahaha

2009-10-10 @ 01:30:00
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0