Så det kan gå.

Godmorgon vänner.
Trötta idag?
Det är jag kan jag lova! Helt slut tillochmed, känns som om jag är jätte bakis men drack inte en droppe igår. Men hade himla roligt!
Efter som inga ville följa med ut utom jag och Tina och hon inte slutade fören så sent så befann vi oss inte på förfesten fören vid halv 11! Dock gjorde det ju inte mig så mycket, skulle ju ändå inte dricka så?! Faktiskt riktigt kul.. Kanske för att jag och Tina var ensamma tjejer? Njae jag vet inte, tror mest det berodde på att jag och Tina är i allmänhet så fruktsansvärt roliga!
Efter att jag skjutsat iväg två av dessa killar (ja visst tusan ställer man upp liksom?!;)) till någon fest så drog jag och Tina ner på stan en sväng, haha ni som va där.. Ni fick veta det, och ni som inte var där.. Ja ni missa något!
Vi gick vidare upp till Xoy där det var för en gångsskull lite lagom med folk.. Men tar tillbaka detdär om att folk som festar på Xoy kan bete sig, nej det var något i stil med Harrys denna dag! Så trött blir jag, finns det något värre än personer som är extremt fulla och börjar prata med en? Sluddrar, stinker sprit (jäger och mintu?), blir extremt närgången och sen kommer sådanna där billiga komplimanger och ungefär fram tills precis innan detta har man försökt vara trevlig men nu liksom spricker det och man kastar ut sig något i stil med "stick, låt mig va bara" (milt formulerat?)..
Jaja killar som tjejer, när ni känner att ni börjar bete er på liknande sätt på krogen, ge er absolut inte på en tjej eller kille som är lite mer salongsberusad eller som jag brukar vara, faktiskt helt nykter.. Det finns absolut ingeting värre. Vilket är just precis därför jag gillar att gå ut nykter..

Jaja förutom detta hade jag galet roligt, träffade massa trevligt folk (förutom dessa överförfriskade idioter) som jag inte sett på länge! Men har aldrig tråkigt med Tina liksom! :) Dessutom stötte jag på en av mina stora ungdomskärlekar, sånt är lite spännande ellerhur?

Nu ska jag iallafall gå ner och äta lite, sen ska jag göra mig iordning inför en hel eftermiddag i Borås Ridhus där dom har stora Elit Ponny tävlingar. För bara några år sen så var jag själv med där med min fina Mistral. Tänkte det kan va roligt att kika på en stund iaf. Dessutom vill Emelie följa med också så det kan nog bli trevligt!
Efter det får vi se om jag och M skulle ha lite filmkväll kanske? Ja man kan ju hoppas!

Men dags att kila nu. Hörs sen!
Kram

Haha, jag bjuder på den :)


Kommentarer
Postat av: Anna Ringby

fint det blev ! hopppas du har en fin söndagskväll. kram <3

2009-10-18 @ 20:37:36
URL: http://annaringbys.blogg.se/
Postat av: johanna

fan vad fint håret blev! :) krävdes det mkt tid eller produkter?

2009-10-21 @ 12:26:31
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0