Göteborg.

Nu är jag äntligen hemma..
Helt död!

Men fasen va roligt jag hade igår!
Jag och M satte oss i bilen och styrde nosarna mot Göteborg. Mycket bra musik, mycket skratt och massa prat.. Nästan så att det hade räckt med våran bil resa. Väl där parkerade vi bilen och promenerade till en vän till M som hade sin lägenhet mitt i stan. Lägligt!
Efter en mycket trevlig förfest (fram tills typ 02.00) så bestämde vi oss för att gå ut och kika. Men vi insåg att på bland annat Berså så hade folk redan börjat dra hem? Om dom inte kanske tillochmed hade hunnit stänga? Jaja vilket fall, vi drog oss vidare mot exet istället och var där en stund tills vi tröttnade och istället gick till Deep och där var det ju verkligen min typ av ålder... 28 års gräns. Men jösses Jenny har börjat bli lite till åren tror jag bestämt!
Kvällens kommentar va ju trots allt
Madde: Jenny, säg att du är född tidigare än 88...
Springer fram till vakten..
Jag: Ja men jag är född 87..?? *tyckte jag var bäst i världen*
Vakten: Jaha, men det är faktiskt 81 (eller vad det nu blir.. kommer ej ihåg?? Orkar inte räkna efter heller..) här ikväll.. Får se på ditt leg?
Jag: Mjaa.. *men räckte tillslut fram leget ändå..*
Vakten: Men gumman, du är inte alls 87a du är född 88?
Jag: Mjaa... kanske det.. men jag är NÄSTAN 87:a! *jätte stolt*
Vakten suckar djupt och släpper ändå in mig.. Kanske var brist på tjejer eller något? Men ska man ljuga om sin ålder så hade man ju åtminstone kunnat ta i lite? Jag skyller på alkoholen..
 
Hade tänkt fråga om det var handikapps anpassat där inne med, men kände att det inte var läge just vid detta tillfället. hade ju slängt ur mig något i stil med att det var diskriminering mot handikappade att ha så mycket trappor och ingen hiss. Jobbigt för mig som slängt ifrån mig kryckorna och dragit på mig klackarna för att gå ut och festa..
Men tro det eller ej, det gick faktiskt riktigt bra. Lite trött i benen idag, men det var det helt klart värt. Dock alldeles för lite dansande igår. Hann aldrig med det..

Det blev iallafall hemgång vid stängnings dags vilket var... 5 kanske? Jaja vilket fall, inte sovit många timmar iaf innan jag och Madde bestämde oss för att gå och äta och åka hem.
Hemresen var precis lika trevlig som ditresan igår! Trots två något trötta tjejer..

Men väldigt lyckad kväll igår iallafall. Händer idag då?
Bra fråga, ser ut att bli lugnt iaf, inte helt jätte pigg. Men ska försöka hålla mig vaken så jag kanske kan se lite fotboll iaf. Men om jag känner någon rätt så kommer vi inte titta på fotboll ikväll ändå.. Blir en film och om jag har tur så får jag se vad matchen sluta kanske? Men det gör inte så mycket, jag blir så hetsig när jag tittar på fotboll ändå. Speciellt när det är så mycket press som nu..
Men men vi hörs senare eller något vänner. Hoppas ni får en bra lördag, för det kommer iaf jag få :)


Den bjuder jag på idag..


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

haha snyggt försökt men gött att du kom in ändå :P

2009-10-10 @ 23:35:05
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0