Do you feel better now?

Hej på er vänner.
Tråkig jag varit med uppdatering idag va? Jag vet..
Men det är nämligen så att mitt mobila bredband gav upp på min vanliga dator. Givetvis skulle jag vara duktig och fixa till det, med tanke på att man råkar ut för en hel del sådanna här saker när man jobbar i en 3 butik. Visserligen inte jobbat där jätte mycket men ah..
Ja jag började ju bra men helt plötsligt så gick det så himla långsamt och jag tröttnade och stängde bara av hela skiten. Ja det var ju inte det bästa jag kunde göra kanske, så nu går mitt mobila bredband varken att installera eller avinstallera. Skit också!
Får sitta med min mini-laptop som förövrigt är jätte långsam! Vem var det som kom på att mini-datorer var så himla bra egentligen? Dom är mest jobbiga!

Gårdagen? blev en lugn kväll med film bara, somnade sent och vaknade hyffsat sent iallafall.. Men inte tillräckligt! Jag är helt slut.. Kan dock beror på att jag faktiskt inte sovit sådär jätte bra sen i onsdags. Både med tanke på att jag inte varit hemma och sen med tanke på mitt knä som värker jämt och ständigt! Skit är det (också)..

Vet ni att jag kollar varje dag vad det är för datum för att se på ett ungefär när min lilla prins kommer hem. Inte många dagar kvar nu, även om jag faktiskt inte fått något exakt datum än men..

Nej dags att duscha!


Kommentarer
Postat av: emla

Nu måste det väll ändå bara vara några vekcor kvar tills det att han kommer :)?

2009-10-25 @ 20:46:14
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vi förbredder eran ankomst också! Hans box är spånad och klar så nu är det fritt fram att komma :D

2009-10-26 @ 21:56:52
URL: http://kjarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0