Confessions.

Välkomna tillbaka vill jag säga. Kul att ni kikar in igen, trots min bloggtorka.

Jag har dock helt och hållet tappat suget efter att få skriva av mig och blogga. Tydligen har folk valt och tolka ett av mina inlägg för någon dag sen på sitt egna lilla vis. Ni är helt fel ute!
Tröttsamt..

Det har alltså inte alls att göra med min pojkvän, och ja.. (jag ville lämna det utanför min blogg egentligen, jag har aldrig innan skrivit i bloggen om jag skaffat pojkvän. Dock känns det väldigt mycket annorlunda denna gången så om jag ska berätta det någon gång så är det nu..) jag har alltså pojkvän. Ni som visste det reagera onödigt dumt åt mitt inlägg för någon dag sen, det har verkligen inte med honom att göra. Vad det gäller han så hade jag inte kunnat känna mig mer säker och lyckligare än vad jag är och gör just nu. Så stay out of it.

Då har vi rett ut det, härligt.
Så vad händer idag?
Jag sitter och försöker testa mina matkunskaper, alla som känner mig vet att dom är usla. Iallafall när det kommer till att laga. Men nu fick jag en idé att överraska en viss person med lite mat. Men vad gör man när man är ganska usel på att laga mat? Köper färdig och säger att man laga själv? Haha yees!
Nej jag ska nog hitta något bra recept. Som tillochmed jag klarar av att göra. Makaroner och köttbullar here I come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0