Can feelings just fade away?

Snart är även denna veckan över.
Tiden går fort nu, börjar dessutom kännas som vinter stundtals utomhus nu. Uscha!
Hoppas ni haft en bra helg iallafall, det har jag. Inte gjort något speciellt egentligen men det är det lilla som gör det eller?
Varit med C, så jag klagar inte. Faktiskt mycket nöjd snarare..
För er som undrar så visst lagade en mycket duktig Jenny mat i lördags. Det är faktiskt riktigt roligt, så länge man inte bara lagar till sig själv. Sen att jag är helt ur usel och behöver recept till de mest simpla saker.. Det roligaste av allt är dock att när jag sen står där och fixar och grejar, så börjar jag tycka olika saker och vips så är det inte alls som det stod på receptet från början. Ibland blir det då, vilket ni nästan kan räkna ut själva, hemskt! Men ibland funkar det. I lördags var jag nära kock varning! Nej okej, inte direkt men det var ätbart! Stolt. Haha!

På kvällen skulle vi ha spelkväll, spela Wii och sådant trevligt. Ihop med H och T, men vi tröttnade innan T kom och det blev film istället. Såg Johan falk filmerna, vad dom nu heter, två av dom iallafall och dom var grymt bra. Jag som inte gillar svenska filmer sådär värst mycket, men dessa var riktigt, riktigt bra.

Idag blev det en sväng in till knalleland innan vi åkte ut till Sparsör och hälsade på C:s syster som fyllde år. Mycket trevligt, men så himla seg idag. Jag skyller på mitt knä som gör att jag inte kan sova på nätterna. Men inte lång tid kvar nu för på onsdag får jag domen. Lika nervös som dom andra två gångerna, fast nu är det lite värre för denna gången ska jag träffa doktor David Roberts som opererade mig.
Jaja tänk inte på det, nu ska jag sova.


Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0