You said we wouldn't be apart.

Natti natti vänner.
Nu ska jag snart knyta mig.. Är på Trandared och får lite annat att tänka på inför min mardrömms morgon imorgon. Eller först ska jag till stallet och träffa min stjärna igen, världens lyckligaste lilla Jenny är jag när jag ser honom. Dock saknar jag Goodie med, men vet att jag kommer få minst lika många bra år med Condamino.
Kan inte riktigt släppa min gårdag förövrigt, tråkigt att Pink fick godkänt i recensionerna jag läst. Dom vet ju uppenbarligen inte hur man bedömmer artister. För visst stämmer det väl aldrig? Däremot hade dom gett tillexempel killen som gjorde ett grymt piano solo igår fullt betyg om han hade gjort en egen konsert.. Han var helt sjukligt musikalisk, men tyvär.. Det var lite drygt sådär, bra men lite tråkigt.
Vilket fall, Pink får 5 + av 5 möjliga från mig.
Nej dags att vara lite social innan vi ska sova, någon ska ju upp tidigt och jobba.. Glad att jag har dig, hoppas du vet det hun! :)
En liten nattis sång från mig med..
Sov gott vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0