Vad händer?

Kom precis hem nu.. Helt genomfrusen, smart Jenny!
Men ska hoppa in i duschen nu, vilket fall så.
Det gick bra med den lille busungen, fattade inte riktigt vad jag höll på med först men tillslut så. Han är himla duktig faktiskt! Även om han är en liten slöis ibland :)

Har inte bestämt mig hur jag ska göra än. Stackars Tina har visst varit sjuk någon dag men ska tydligen med nu så ddå slipper ju jag.. Slipper och slipper men kan inte följa med, jag får absolut inte bli sjuk tills på måndag. Då kommer jag strypa någon, för jag orkar inte vänta längre på operationstid!
Men nu ska jag ta och ringa mina samtal, sen ska jag hoppa in i duschen. Så får vi se sen, hade dock varit riktigt kul att följa med idag så.. Jaja, hörs senare mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Emla

Som det ser ut nu så blir det så :)

2009-11-14 @ 22:36:07
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0