Trelleborg imorgon.

Jag är helt slut verkligen.
Sov tills klockan ringde imorse, vaknade upp och undrade vart jag var men kom snabbt på mig själv. Mitt fel, glömde trycka av alarmet..
Somnade tillslut om och sov till halv tolv, då jag läste mitt sms och insåg att jag hade bråttom hehe.
Fick slänga på mig kläderna för att sen slänga mig i bilen och åka hem och byta till stallkläderna. Super!
Upp till stallet där min (idag) buse stod och såg allmänt snäll ut.
Gjorde iordning allt för att sen göra klar lilleman till att följa med på en tur bakom Moa och vagnen, mys! Trodde ju jag....
Lilleman som bestämde sig för att idag bete sig som en riktig envis åsna var inte på humör. Dock har han en matte som aldrig hela sitt liv skulle ge sig heller. Så efter atta stackars Rebecka och Moa snällt sått och väntat i ca 30 min så gav han väl med sig.. Nästan iallafall, jaja vi kom runt och jag vann! Som vanligt.
Sen var han faktiskt riktigt duktig, jag har trots allt gjort ett väldigt bra val av häst iallafall. Trotsåldern kommer ju alla in i så..


Vilket fall så ska jag nu äta lite kaka, mormor och morfar är här nämligen och jag behöver inte börja svälta fören ikväll. Vilken tur, så jag inte missade kakan!
Sen duscha och grejja innan jag åker tillbaka till Trandared en sväng för en mys kväll. Åker tidigt till Trelleborg imorgon dock så får väl åka hem och lägga mig i tid.
Hörs sen. Kram


Kommentarer
Postat av: lisa!

haha, ibland kan man undra om hästarna är förklädda åsnor faktiskt - min är så jävla envis!



du var jättesöt på bilden också! :)

2009-11-15 @ 19:04:17
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: Therese

Jättesöt :)

2009-11-15 @ 21:08:45
URL: http://babetessan.blogg.se/
Postat av: lisa!

jamenvisst är det så, man utvecklas ju själv genom deras temrerament också! :) så lite så!

2009-11-15 @ 23:42:25
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0