Stockholm och Pink imorgon.

Hej på er vänner.
Dags att vakna nu om ni inte gjort det.. Jag är väldigt vaken, dock sjukligt trött! Smällar man får ta när man är iväg på nätterna..
Såklart var jag uppe tidigt imorse med för att först göra klart allt hos Dino och sen åka till sjukgymastiken. Va faktiskt riktigt roligt idag! Så skönt att träna, kommer aldrig kunna leva utan att få träna..
Gick helt okej dessutom, tagit bort alla övningar som inte går nu så inte jätte farligt ont nu efteråt heller. Vilket är tur med tanke på att jag inte får ta något smärtstillande längre för att jag ska "operera" munnen på torsdag. Ska dra ut en av mina två kvarvaranda visdomständer. Inte roligt!
Vilket fall, efter träningen mötte jag upp Martina och vi solade en sväng. Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och göra mig klar. Någon kände sig visst lite ensam så blir film på Trandared. Mys! Med tanke på att jag inte har något att göra nu så, bättre det än att gå och lägga sig och sova..

Imorgon åker jag föresten till Stockholm! Ska kika på Pink, himla roligt ska det bli!
Hörs sen, eller imorgon.. Vi får se. Kram


Kommentarer
Postat av: jessica

fin blogg , o gullig profilbild :)

2009-11-09 @ 21:14:56
URL: http://jjessicahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0