Stackars lilla fröken Jenny.

Är det inte fruktansvärt elakt, om det nu finns någon som bestämmer och sådär (gud, eller whatever..) hur kommer det sig att jag alltid ka få lida lite extra? Jag har helt klart ett riktigt I-landsproblem idag..
Jag kan inte sova på sidan, för det gör ont i mitt ny opererade ben och nu även i armen som är ny vaccinerad och svullen! Inte nog med det, försöker jag ligga på magen så gör det givetvis mest ont i knäet, rygg funkar men gör mest ont i armen. Vaknade nu för en stund sen och insåg att jag lagt en extra kudde under ryggen, för att armen inte ska ta emot. Dessutom har jag sovit  nästan 18 timmar!! Men kan bero på den dåliga sömnen föregående natt och allt som varit nu runt omkring, mediciner, narkos, oro över alla sprutor och vad det faktiskt var för fel.. Sen tror jag att detdär gris viruset som dom nu sprutat i armen gjort mig trött med. Ganska säker faktiskt. Men som sagt, slipper ju iallafall få dåliga lungor och inte bli en av dom 4 som blir räddade här i sverige. Ja men visst att sverige är "väl förberett", där har ni anledningen till att sverige förstorar upp just denna influensan... Sen att den drabbar mycket fler yngre och sådär med.. Men men..


Kommentarer
Postat av: Emelie

vart kommer den där bilden ifrån?

2009-11-19 @ 16:20:54
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0