Så kan det gå.

Godmorgon på er sunshines..
Pigga och glada? Det hoppas jag, för nu är det helg igen. Världens bästa fredag.. eller? Ja det kan bli en bra dag..
 Helt galet trött efter igår dock, åkte ju som skrivet hem till M och förfestade. Jag och mina favorit flickor!
Sen körde jag ner till stan och vi drog oss mot Xoy, där va det väldigt mycket folk å stod säkert 40 min för att komma in! Inte okej.. Får ta upp kontakten med någon så vi slipper köandet nästa gång, inte roligt med klänning i spöregn. Dock ganska självförvållat..
Väl inne så var väl klockan nästan ett så inte långt innan stängning (har jag sagt att jag ogillar Borås?!) men vi gjorde det bästa av sistuationen och jag hade iallafall riktigt roligt. Små barn roar sig lätt.. Kvällens slut bestod av väldigt ändrade planer, men det tycker vi om. Roligt hade vi (jag)... T "försvann" så jag och M fick helt enkelt göra det bästa av situationen. M!? Det var på tiden detdär ;)

En något seg Jenny imorse när klockan ringde, jag verkade dock inte ensam om att vara det. Lyckades ju väcka någon mer så.. Jag bjuder på det!

Skulle ju upp till stallet och fixa med hästarna, släppa ut och ge morgonmat och sådär. Snabbt stopp hemma bara för att få på mig ett par överdragsbyxor över partyklänningen och ett par stövlar så var ju jag redo iallafall! Kom precis hem nu och ligger i sängen nu, vila en stund innan jag ska iväg igen. Sjukgymnasten blir nästa stopp! Ikväll händer det grejer sen ska ni veta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0