Paljetter hit och paljetter dit..

Jag minns för bara några månader sen när alla modebloggar skrev om paljetter, klänningar, kjolar ja allt! Då var det årets största misstag. Släng allt sådant..
Bara några månader efter så känns det som dom är precis överallt. Man blir bländad av alla paljetter överallt, jag har dock alltid tyckt det varit ganska coolt men nu har alla det..
Minns min nyårsklänning för snart ett år sen som var full med paljetter i olika färger. Trodde inte jag skulle kunna använda den något mer.. Men nu är den ju tydligen back on track så varför inte? Nej för många som har det nu, så kul är det inte att vara en i mängden.
Dock hitta jag en söt från StyleByStars 


Liten uringning med.. Men söt är den!

Dock kommer jag aldrig köpa en paljettklänning till, varför? Helt hopplöst att hålla fina ju.. Helst ska dom bara hängas upp och tittas på. Minst komplicerat då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0