Natti natti.

Klockan är snart ett en lördag kväll och flera stycken har redan hunnit in och uppatera er i min blogg. Ni får hemskt gärna läsa alltså inte det, men såhär dags, en lördag natt? :)
Jaja, jag sitter ju här jag med så ska verkligen inte säga något..
Blev myskväll idag, en skräckfilm. Me love! Och massa godis, det var verkligen på tiden! Nu vill jag inte ha godis på resten av året.. eller något..

Faktiskt riktigt skönt att gå och lägga sig nu känner jag, för jag är helt färdig. Imorgonbitti ska vi prova att ta ut Moa och Dino på en liten åktur. Moa framför sulkyn och Dino bakom (stoppkloss?) ja vi får se hur detta går. Men eftersom att grundkonditionen är såpass viktig så varför inte börja bygga upp den försiktigt redan nu. Tror han kommer tycka det är roligt sen! För tänk vad han kommer kunna vända det emot mig, superbra kondis mot en otränad matte.. ajaj.. mitt gymkort kommer fixas igen direkt efter operationen känner jag!
Sov gott nu vänner, hoppas ni har en super lördagskväll vad ni än gör och vilka ni än är! :)
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: lisa!

håller du på med travare också?! :)

2009-11-08 @ 18:03:56
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0