Myskväll.

Det blev en sväng till Hööks innan för att köpa bett och nytt träns till min lilleman. Blev det på bilden men i storlek Shetland(!!) förstår ni hur litet och sött huvud min lille sötnos har? Mini, som jobbar i butiken kollade lite konstigt på mig när jag fråga om dom inte hade något i shettis-storlek. Blev ett par ponny-reflexer till benen också. Sen åkte jag och A upp till stallet, då M inte kunde längre. Sen provade vi både att sätta på reflexerna och tränsa han. Första gången med bett i munnen och grejer på benen och han brydde sig inte. Han är nästan farligt snäll! Men ni behöver inte oroa er. Jag ska bara vänja han vid att ha bett i munnen.. Inte använda det! tar alltså grimman över och leder i. Han får vänta ett antal månader till innan jag börjar leda i träns. Men vill inte han ska tycka det är obehagligt med betet då iallafall..
Efter våran "långtur" ute i mörkret, vilket som vanligt var himla trevligt, åkte jag hem en stund för att sedan packa mig in i bilen igen och åka till Trandared. Nu sitter vi här och dummar oss, som vanligt?!

Nej, nu är det dags att ta tag i grejerna här. Sov gott sen vänner!


Kommentarer
Postat av: My

Ja verkligen. Jag tror inte att jag skulle kunna tröttna på det heller, även om jag åt det varje vecka.

2009-11-24 @ 11:37:00
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0