Mysigt värre.

Ny vecka.. Vilket för många innebär en ny arbetsvecka, men inte för stackars mig. Nej, hur mycket jag faktiskt än vill just nu så kan jag inte jobba. Men efter idag så känns det ändå lite mer positivt. Jag tror jag kommer kunna jobba igen iallafall.. Haha okej, jag vet! Men ibland ser det mörkt ut faktiskt..
Just nu ser det väldigt mörkt ut, hade planerat min dag med att åka till sjukgymnatiken, vilket bara det gick åt skogen direkt då jag inte var hemma pga att det blev till att sova borta igår igen. Lyx, blev bjuden på kvällsmat - varma mackor! Det ni! Gott var det iallafall, inte riktigt lika bra som tacos men men vad gör man? Vilket fall, inåg imorse att jag hade somnat om, försovit mig och dessutom glömt mina träningsskor hemma. Så ut i regnet med träningsbyxor och stövlar som går till låren.. Inte okej! Tur att alla trandaredsbor var på jobbet eller något.. Hoppa in i bilen, och köra hem för att byta skor. Sen raka vägen till sjukgymnasten, där slutade min motionscykel att fungera. Har tagt för vana att hinna cýkla nästan 1,5 mil på mina 20 minuters uppvärmning men den som mäter hur långt man cyklat slutade ju givetvis att fungera.. Jaja efter mina 20 min så flög jag upp från cykeln redo att börja träna. Trodde ju jag, gick mest och gäspa, och kuddarna som ligger i en hög jämt mig såg väldigt inbjudande ut. När jag dessutom märkte att mina simplaste övningar inte fungerade alls, inte ens om jag hjälpte till med mitt andra ben så ville jag nästan bara strypa någon..
Men min super goa sjukgymnast hämtade itället dendär lilla maskinen om kan hjälpa mig att få ingång alla muskler med hjälp av små elstötar (som jag är helt livrädd för..) och det började faktiskt släppa nu, tillslut gick det tillochmed riktigt bra!
Men gott är kort.. Träningen gick bra, och min plan efteråt var att åka till stallet för att promenera med lilla pållen. Men det öser ner ute och nej, så kul är det faktiskt inte!
Så nu sitter jag här hemma, med filten runt mig och kuddarna bakom ryggen och myser till att höra hur det smattrar mot mina fönster i taket! Ska dock snart åka igen, väntar på att M ska ringa så vi kan åka och sola en sväng.
Jaja vilket fall, skriver mer sen när jag är hemma igen.. Ska nämligen på hemligt uppdrag idag med, skjutit upp detta några dagar nu för detta är något som kommer avgöra en hel del i mitt framtida liv. Men idag ska jag ta mig i kragen..


Kommentarer
Postat av: Klaudia

Hej hej, hur är läget ?=)

2009-11-30 @ 14:07:07
URL: http://wojdat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0